úterý 3. srpna 2010

Zpráva o pádu letadla

Jedním z našich úkolů bylo sepsat zprávu o včerejším pádu letadla.

Informace o případu „Pád letadla“

Zpracovala skupina JAVOR

Dne 2.srpna.2010



1.) TYP A PŮVOD LETADLA

Pravděpodobně Air Force, civilní letadlo pod vojenským velením Armády Saudské Arábie,

Vylétalo z civilního letiště Abu Vahlah airport.
-----------------
Na troskách letadla bylo možné označení B,S,8 P – 19, naši odborníci přes letedla zjistili, že by to mohlo být toto..

V troskách jsme nalezli souřadnice všech letišť, kde se měl letoun dotknout země, z toho usuzujeme, že výchozí letiště byl Abu Vahlah..


2.) INFORMACE O PILOTOVI

Jméno: Michal …

Stav: ženatý – manželka: Angie …

Děti: dvě – dcery – jména neznámá

jedna pravděpodobně adoptovaná – vycházíme z fotografie na které je

asijská dívka

Podle další nalezené fotografie by se dalo spekulovat, že pilot měl milenku.
-----------------
Totožnost jsme zjistili ze psí známky, kde bylo jméno MICHAL.

Stav prokazuje pilotova svatební fotografie.

Pravděpodobnost dvou dcer vykazují též fotografie z trosek letadla.

3.) TRASA LETU

Start: IUD – Abu Vahlah airport – Saudská Arabie

BEY – Beyrut – Libanon

DRS – Drážďany – Německo

Cíl: GKE – Gielenkirchen – Německo
-----------------
Tyto údaje jsme zjistili za pomocí mapy s vyznačenými místy.

A hlavně podle souřadnic, podle kterých se pilot řídil.


4.) CÍL MISE

Vycházíme z teorie, že pilot Michal byl pouze kurýr a neznámé a pravděpodobně nebezpečné látky přepravované letadlem.

Nalezli jsme zbraň osobního charakteru, proto nemyslíme, že jí byl pilot zastřelen a totéž nám potvrzuje záznam z černé skřínky, kde se výstřel nevyskytuje.


5.) ČAS A PŘÍČINA PÁDU

Pád letadla byl stanoven mezi druhou a třetí hodinu ranní.

Za příčinu pokládáme sabotáž kontrolní desky ze strany žárlivé osoby, vycházíme z nalezené fotky neznámé ženy S. (případné milenky). Ve chvíli před pádem se z pilotní kabiny ozval pilotův hlas, který hlásal, že stroj je neovladatelný a že si není jistý, zda je letadlo schopné letět dál. V okolí byla mlha, i to říkal pilot řídící věži. To se dalo zjistit i podle meteorologické mapy, kde byly zaznamenány srážky a mlha.

6.) CO SE STALO PO PÁDU

Letadlo narazilo do země po příkrém klesání (to pilotovi poradila řídící věž, ten uposlechl, ale stroj už se nedal ustálit na hladině, na které se pilot a řídící věž domluvili).

Nechávajíc za sebou hořící obilí se vrak letadla poničil natolik, že palivová nádrž explodovala. To rozmetalo trosky všude po poli.

Než mohli přijet naši agenti na místo katastrofy, hasiči odvezli vrak letadla a policie odvezla zesnulého k pitvě.

Náš tým dorazil na místo skoro okamžitě po přijetí zprávy od centrály. Zajistili jsme trosky a důkazy, mezi nimi byla i ona neznámá látka zelené barvy. Tu jsme odeslali na rozbor do laboratoře.

J. a V. OR. (Míša a Viktor)

Žádné komentáře:

Okomentovat